Tema: Re: Skaniausios picos i namus Kaune
Autorius: Insane
Data: 2013-01-18 10:51:20
Na nezinau, bet man namie tikrai gaunasi brangiau nei is picerijos pasiimt
(ypac kur issinesimui dirba). O del skonio, tai cia kaip ir sunku pasakyti,
bet as uz picos valgyma tik ka iskepus. Butu tai namie ar picerijoj,
nesvarbu. Aisku tikrai ir patys uzsisakom, bet visada vaziuoju pats
pasiimti, nes yra keletas netoli namu, bet tikrai ne tas. Nes kol atsivezi,
ji ne tik kad atvesta, bet dar ir dezej karsta garuoja, padas sudrekes toks,
na tikrai ne tokia buna, kaip tik ka iskepta is pateikta :)