Tema: Re: Skaniausios picos i namus Kaune
Autorius: Night
Data: 2013-01-15 19:45:00
Nezinau, kiek mano skoniu pasitiketi galima, bet man labiausiai tinka Marcellas pica. Nezinau, kur dabar
gyveni - rinkciausi arciausiai namu esancia. Po kaledu teko valgyti Piko Pica - patiko, bet gal cia po
kaledu skonis silkemis, baltom misrainem ir snapsu sugadintas buvo, nezinau. O dar - Studentu Jazz'as
- pasiimi nekepta pikantiska, 225 laipsniu 13 minuciu - bent karta per 2 savaites kokia suvartojam :)