Tema: Re: Keptuves
Autorius: Meteora
Data: 2012-01-04 20:12:58
Keptuves/puodai tikrai neblogi. Kol kas neturiu prie ko prikibti. Puoda net
vietoje keptuves naudoju.
Bet importuotojo/pardavejo poziuris tai nx... Uosviene kepe kugeli
orkaiteje. Tai ant 200 kepant dangtis sutruko visiskai. Nors deklaruojama,
kad rankenos ir dangtis nebijo karscio iki 250. Nunesus i pardavykla atsake,
kad dangciams garantiju nera... pzd...