Tema: Re: Keptuves
Autorius: Auris
Data: 2012-01-04 16:03:48
Kaip aplamai tos Woll keptuves? Per paroda ziurejau demonstracija, tai
patiko. Ar greit ikaista?

Siaip is pacios woll pardavejos girdejau, kad didziausias blogis tai
perkaitinimas, nes tada gali mesti lauk ta keptuve (garantinis negalioja).
Tai man kyla klausimas kas tas perkaitinimas? 5 min be aliejaus ja perkaista
ar ne?

"Night"  parašė naujienų news:je1ktk$kt7$1@trimpas.omnitel.net...

Justai, vertinam tavo sugebejimus, bet nx p$%stis su ta spizine keptuve -
paruosineti, neplauti ir t.t. jei
gali nusipirkti normalia kur be jokiu parkiu uzmesi ir iskepsi, net be
riebalu? T.y. kuom ta banali spizine
geriau uz koki "hitech'a"? Na suprantu - teflonas, titans - ne fengshuj, bet
veikia, patogu.

Pirkau prie Kaledas Woll 28 cm aukstais krastais, nuziurejau ten pat 32 cm,
zema - blynams,
karbonadams butu pats tas, daug tipltu. Padengimas Woll dziugina net labai.

Justas <mute@localhost.net> wrote in