Tema: Re: ledai ir sokoladas teisingu budu
Autorius: trickyvic
Data: 2011-11-24 15:27:04
Prieteliau mielas, te linkuti, aisku as naudojau tik recepto "baze".
paskaninti galima belen kuo - nuo kramtomosios gumos iki braskiu uogienes.

http://fxcuisine.com/Default.asp?language=2&Display=12&resolution=high

Ir is viso, vietoje pieno naudok, kondensuota piena (be cukraus)
Ir neimk i galva dalbajobu verkimo, kad riebu ir t.t.t. nes tie
dalbajobai kurie rekia kad riebu, parduotuveje labai neretai nusiperka
ledus gamintus aliejaus pagrindu ( tokiu ledu 95 proc rinkoje) ir su
malonumu ciaumoje, nu lai ir ciaumoja, vezy jam/jai i lytinius organus
ir agurka i sikna.
O kas nebijot "nusinuodyti" pienu, vanile, kiausiniais ir kitais
"cholesterolnuodziais" kvieciu pasinaudoti papostintu linkuciu.
Skanaus!