Tema: Re: ledai ir sokoladas teisingu budu
Autorius: audrius
Data: 2011-11-23 12:25:27
ragavau ir as - tiesa pasakius labai patiko, butent todel, kad kazkiek pretenziju I naturaluma buvo, be to pats esu neastriu skoniu megejas, tai pasijaute kad skoni stiprinanciu sh neprikrauta, butu vazineje dazniau per senamiesti, buciau pirkes ir vel. bet neradau (ragavom su drauge baltus ir kakavinius lyg, abu geri)

"Juozas" <no@email.com> parašė naujienų news:jaifvg$81c$1@trimpas.omnitel.net...