Tema: Re: jautiena kinitiskai
Autorius: Gipsas
Data: 2011-11-15 09:56:25
hmm..keista jei tau taip pasirode...kinieciu ir korejieciu skirtumai
esminiai - neteko sutikti primarmaliuotuose padazuose plaukiojanciu
mesgaliu...korejieciu viskas tokiuose moliniuose indeliuose uzkepta su
ryziaisi, darzovemis ir pan..mmm

pridedu linka kaip pavyzdi..:)
http://www.mama-kim.de/de/mittag/bibimbap.html