Tema: Re: jautiena kinitiskai
Autorius: ROOTS
Data: 2011-11-14 19:47:02
pas kitajcus pardej maciau pirkt, manau leidziamas

"ALORA"  wrote in message news:j9rf1h$d8u$1@trimpas.omnitel.net...

Gal tau tai tiesiog skanu, juk yra žmonių ir kirmiukus valgančių :)

aš nežinau esminių skirtumų tarp 'korėjietiškai' ir 'kinietiškai'. Prieš
kokių 15 metų Chemnitze irgi teko skaniai korėjietiškai
sušveisti žąsiną ar antiną - bet jokių gleivėtų padažų nebuvo. Tačiau
pastaruoju metu kelis kartus buvau kinietiškai valgyti
įvairiuose miestuose - nu grynai kaip aprašė Ignas - visa nekokybė aplieta
slemokų išskyrų konsistencijos daigtu :) Nu neveltui
žmonėms kyla kinietiško maisto sindromai.
Beje, ar gliutamatas Lietuvoje leidžiamas? Vokietijoj tai taip, galima
pardoj nusipirkti.