Tema: Re: Juoda duona duonkepėje
Autorius: Junda
Data: 2011-05-13 15:41:02
Čia su mielėm. Su raugu nurašysiu nuo popieriaus vėliau, nes su raugu
visi tuo pačiu receptu dalinas, tai gal jūs irgi gausit tą receptą :)
Bet esmė ir pačioj duonkepėj. Ar yra ruginei duonai mentelė speciali
(kaip šukos)? Koks kibirėlis? Esu bandžius kažkokioj Kenwood kepti, kur
kibirėlis toks lengvas skardinis buvo, tai irgi nelabai man patiko
iškepimas, nors nevisai žalia buvo.

Močiutės duona
500 g ruginių miltų (ėmiau Ustukių malūno),
3 v. š. salyklo,
1 v. š. sauso raugo,
1 v. š. medaus,
2 a.š. druskos,
2 a. š. sausų mielių,
430 ml vandens

Juoda duona
1,5 a. š. sausu mielių
350 g rupiu kvietiniu miltu arba paprastu
200 g rupiu ruginiu miltu (stambesnio malimo)
50 ml salyklo
kmynų
1 v. š. aliejaus
1 v. š. druskos
2 a. š. cukraus arba medaus (druską ir cukrų dėt į skirtingas vietas)
1 a. š. sauso raugo
310 ml verdančio vandens

Borodino duona
2 a.š. mielių
560 g ruginių miltų
2 v.š. sauso salyklo
1-2 v.š. sauso raugo (jei neturit, tai ir nereikia)
2 a.š. druskos
2 v.š. medaus
3 v.š. aliejaus
1 v.š. maltos kalendros + grūdelių
1 v.š. maltų kmynų
425 ml verdančio vandens ar obuolių sulčių
įvairių sėklų (saulėgrąžų, sėmėnų, kmynų)

BORODINO nr.1
400 ml vandens
2 v.s. obuoliu acto
2 v.s. aliejaus