Tema: Re: Popkorno skonis
Autorius: Sail
Data: 2011-04-13 14:55:26
Riešutamas - tai naudojamas eilins 2 kilovatu statybinis fenas. Sudedi
riešutus į dubenėlį, maišai ir kaitini, kol tolygiai apskrunda.

Kukurūzams - kavamalės dydžio ir išvaizdos aparatas. Va kažkas tokio:
http://hotairpopcornmachine.com/

Jos apačioj padarytos įstrižos skylės, pro kurias pučiamas labai karštas
oras. Kadangi skyles įstrižos, tai oro srautas suka sėklas ratu. Kai jau
sprogineja, tai lipa lauk.
Tik dangtis senai pasimetęs, tai tenka lėkštele pridengti.