Tema: Re: Popkorno skonis
Autorius: Night
Data: 2011-04-13 14:23:11
Sorry, nevisai i tema... Nueini i kina, apsiedi to popkorno dar kol reklama nepasiaigus (o ji paskutini karta
~25 minutes "ejo" - dukra vos multiko islauke), o paskui visa likusi filma krapstai is dantu tas popkorno
kevalo liekanas. Ar cia mano dantys kokie kreivi, kad i juos taip ikyriai prilenda? :) Geriau jau Chrustik
kukuruzai :)

trickyvic <meilas@meilas.lt> wrote in