Tema: Re: peilis
Autorius: Arj
Data: 2009-03-18 10:41:34
saip tai nei velnio tas deimantinis nereikalingas - dar nepagamintas
toks plienas, kurio elementarus aliuminio oksidas ar silicio karbidas negaletu iveikti :)

Sitoj vietoj reikia suprasti viena dalyka - su vienu galastuvu peilio efektyviai nepagalasi.
Ypac jei peilis atsipes gerai arba ka tik nupirktas.

Imi rupiausia galastuva (no 120-240) ir isgalandi su juo. Nenustepk kad kartais peilis
pagalastas su tokiu galastuvu kartas gali pjauti blogiau nei pries galandinima.

Tada jami smulkesni, su juo aplygini. Pas kur dar smulkesni, su juo nublizgini.
Ir jei dar mazai, tada su itin labai smiulkiu arba su poliravimo pasta
nupoliruoji iki veidrodinio blizgesio.
Cia jei idealus variantas.

Jei senovinis "baltu zmoniu" - tai peilis isgalandamas ant grubaus tekelo,
kuris nuolat drekinamas vandeniu, paskui asmenys nupoliruojami
ant odinio disko su honingavimo pasta.

Jei japoniskas - tai paimima kruva "japonisku vandens akmenu", ir kaip
rasiau auksciau, nuo stambiausio iki svelniausio. Nupoliruoti su jais iki
veidrodinio blizgesio nesunku, bet jie dyla labiau negu iprasti
"dirbtiniai" galastuvai.

Kazka isigyti gali kalvariju 125, ten erbi yra kampelis peiliams,
ir kartu smulkiu galastuvu yra (www ju atrodo yra www.peiliai.lt
Tiesa, kainos gali ne visu patikti :)
(ypac jei su ebay palyginsi, bet ne viskas - paprasta dvipusi
"dirbtini" #1000/#3000 uz ~40-50 LT ten maciau, prie jo i
komplekta is senuku paprasta stambu galastuva uz pora lt, ir minimalus
komplektas yra)