Tema: Re: Vajezau kas daros alausnamuose
Autorius: Glebas
Data: 2009-03-09 08:02:00
Priklauso nuo to, ko ieskoma.
Asmeniskai man toks formatas, kad nueiti ir stoveti kazkur minioje yra nepriimtinas.
Noriu atsisedes prie stalo, pasideti pries save bokala ir gurksnoti. Jei noretusi stoveti, sokcioti ar dar kazka daryti, ko gero eiciau tikrai ne i alubari :)
O riebiu minusu tai vietai prirasyti irgi galima. Kas liudniausia, kad nei kiek nesijaucia progreso toje vietoje. Kokie minusai buvo pries menesi kai tik atsidare, tokie lieka iki siol. Labai tikiuosi, kad pasikeis i gera :)