Tema: Re: Kinietishka ashtri tirshta sriuba
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-03 14:09:48
"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
news:goisej$nnr$1@trimpas.omnitel.net...
> Karta Ganbejuje teko ragauti, ji tokia itirstoka, skaidri panasi i
> kisieliu. Gal kas turitre kokiu receptu kaip padaryti tokia

Kad pataptu panasi i kisieliu,tai turetu kazkas ja surist.O tuom kazkuom
galetu but krakmolas arba miltai.Jeigu kazkas mano ,kad tai yra
sveika,siulyciau nustot taip manyt.
O jeigu nori skanios rytietieskos sriubos recepto,pabandyk pasigamint stai
tokios vietnamietiskos sriubos:
http://www.vietnamese-recipes.com/vietnamese-recipes/rice-noodles/hanoi-beef-noodle-soup.php

Cia minimami prieskoniai PHQ,ju pas pas mus kazin ar rasi pirkt,bet
puikiausiai iseina ir be ju - uztenka pridet daug prieskoniniu zoliu.