Tema: Re: keramikiniai peiliai
Autorius: Jurga
Data: 2009-03-03 07:51:19
Na, stovėt šalia nestovėjau, kai bebrą išdarinėjo, tai apie kvapą nieko negaliu pasakyt, bet, kiek iš tėtės supratau, tai svarbiausia ir yra nepažeist tų liaukų dorojant, jei jau pažeidei - mesk lauk, niekas nepadės. Šiaip, kiek esu valgiusi bebrienos (tiek mamos gamintą, tiek savo), tik vieną kartą kulšis kokia tai alksniu atsiduodanti buvo, visi kiti kartai buvo skanumėlis. :)