Tema: Re: Sheitanama naugarduko g
Autorius: smakas
Data: 2011-02-09 08:27:23
Patikrinau šitą stebuklą vakar.
1. Keptų baklažanų ir morkų salotos. Buvo pateiktos tiesiai iš šaldytuvo.
Tragedija.
2. Vanduo atsigerti ant stalo - iš čiaupo.
3. Plovo paslaptis: plovas gaminamas bazinis. Ryžiai, morkos, prieskoniai.
Ant plovo viršaus
uždedama virtos avienos išpešiotas gabalas, patroškintas čili pipiras ir
keli kepti česnakai. taip
gaunamas avienos plovas su čili pipirais. Analogiškai gaunami kiti plovai,
uždedant ant jų
atitinkamą mėsos rūšį. pvz su vištiena. Gal pagal uzbekišką supratimą taip
ir turi būti, bet
tai pagrindinis jų patiekalas, kuris turi groti pirmu smuiku, o jis gan
silpnas.
4. Restorane kepta duonelė "lepioška" buvo ne pirmos jaunystės.
5. Personalas: viską atneša labai greitai. Nors buvome vos keletas žmonių,
kažkur
nuolat lakstė 4 padavėjai rūškanais veidais. Toks vaizdas, kad jie algų
seniai nematė.
6. Arbata. Juoda. Galima sakyti, kad skani.
7. Nėra alkoholio. Gėrimų pasirinkimas labai mažas.
8. Interjeras: Valgykla su kilimais ant sienų. Neaišku, ką norėjo perteikti:
kad uzbekai neturi
skonio, ar kad restoranai pagal uzbekus yra valgyklos. Vos ne
liuminescencinė žalia sienų
spalva sako, kad čia tikri islamo sekėjai šeimininkauja.
9. Muzika. Islamo. Alah akbar. :))
10. Matėm "ze boss" restorano arba "on duty manager". Jis dar rūškanesnis
nei
padavėjai. Su niekuo nesisveikina.

Išvada: vasara užsidarys. Jei eisite, eikite savaitgalį, daugiau klientų,
šviežesnis maistas. Aš daugiau ten neisiu. :)