Tema: Re: Sheitanama naugarduko g
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2011-01-27 00:49:00
Buvau du kartus - du skritingi plovai ir sriubos ( šitos tai labai gerai)
užskaityti dviejų skirtingų kolektyvų. Nu tik kad bumčiką klubinį tokį ne į
temą grojo abu kartus  -speju arba savininko arba kokio dyriko mėgstamas CD
sukasi. Į FB komentarus nereaguoja, tai spėju tikrai dyriko ar savininko
mėgstamas CD :)

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionėms
www.lukla.lt  / www.montane.co.uk