Tema: Re: varskes surio g-ba
Autorius: bite
Data: 2011-02-08 00:30:05
Prie čia jau paminėtų būdų (citrinos sultys, jogurtas, kefyras, rūgpienis
kaip priedai saldžiam pienui sutraukti) man visai patikdavo CaCl. Pirkdavau
vaistinėj su gamybos skyriumi. Kadais gydytoja patardavo taip prasimanyti
kalciu praturtintos varškės auginamiems pypliams...Prasimanydavome ;)
Mažiausiai jaučiasi šis pieno "sutraukėjas"...visi kiti (ypač citrinos
sultys) daugiau mažiau jaučiasi (matyt, reikia tikslių proporcijų).