Tema: Re: varskes surio g-ba
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-03 21:02:20
Reiskia mano klaida buvo,kad nenugraibiau as tos grietineles-grietines, o
jos buvo tikrai daug - norejau kaip geriau,o gavosi - kaip visada :)

"Justas"  wrote in message news:iie1ra$ggm$1@trimpas.omnitel.net...

Litrui pieno naudoju apie pora saukstu citrinu sulciu -ju pasidarau siek
tiek daugiau, kad reikalui esant betruktu
Piena pakaitinu iki virimo, pilu sulciu tiek ir maisau, kad isrugos
nuskaidretu. Tada perkosiu per marle, gauta varske toje pacioje marleje
gerai perplaunu po saltu vandeniu - plaunama tam, kad neliktu rugsties
ir suris taptu kietesnis. Tada paslegiu ir uztenka poros valandu, kad
butu galima pjaustyt, kietumo uztenka, niekas nebyra.

Piena beje pastaruoju metu naudoju is automatu, kaina ir kokybe visai
gera. Bet cia tik del to, kad ziemos metu i kaima reciau uzsuku :)