Tema: Re: Q: kepeneliu pastetas?
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-26 13:41:34
On Tue, 25 Jan 2011 12:01:44 +0200, Indraja <indraja_@_indraja.com> wrote:

> Sveiki, aisq, visi gali siust mane i google, bet gal kas turit koki
> firmini - patikrinta receptuka, kaip pasigaminti  vistos, zasies ar
> versio kepeneliu pasteta.
> Darydavau pagal knyga "Lietuviski valgiai", bet ten nera tokio dalyko,
> kaip "tepamas pastetas", yra arba "keptas kepenu pastetas" arba
> "kepenine desra" ir ne vienas nera ne is tolo panasus i kokius ala
> prancuziskus pastetukus, ant sviezio bageto tepamus... :)

Nežinau kiek panašus į prancūziškus, bet receptas vienoje Oliverio knygoj
buvo maždaug toks (tikslių kiekių nepamenu, bet maždaug):
~0,5kg kepenėlių
svogūnas
česnako
sviesto ~200g
čiobrelių
druskos
pipiro
šnapso (originale berods brendžio).

Svogūnas ir česnakas apkepami, kepenėlės apkepamos (nereikia perkepti, kad
nesukietėtų per daug), paprieskoninamos, kepant supilamas alkoholis.
Produktai kartu su sviestu sumalami/suplakami iki pageidaujamos
konsistencijos ir paštetas baigtas. Pageidautina, kad prieš valgant porą
dienų pastovėtų, kad skonis "subręstu". Jei norima paštetą laikyti ilgiau
(o šaldytuve gali stovėt gal kelias savaites), indą su paštetu reikia
užpilti lydytu skaidrintu sviestu.