Tema: Re: kepeneliu pastetas?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-26 11:37:17
mano mama darydavo pasteta, tai jo tepumas priklause nuo riebalu kiekio - kuo daugiau riebalu, tuo tepesnis. Bet skanesnis buvo su
daugiau kepenu ir to poslykscio riebalu sluoksnio ant pavirsiaus nesusidarydavo :) Todel, kol buvo mazi ir pjaustytas pastetas mums
buvo ne lygis, mama ji permaldavo ir maisydavo su majonezu, Majonezas siaip ar taip su pastetu gerai valgosi. Ypac su kietu ir
grudetu ;)