Tema: Re: koldunai
Autorius: A&G
Data: 2011-01-20 11:40:27
hyperrimi pirkau plastikini, tik toks su didelem skylem, pusmenulio formos, 14 koldunu issispaudzia, bet daugiau teslos nei idaro gaunasi, o siaip tai kazkada mama turejo toki metalini nupjauto kugio formos pricindala su kuriuo labai graziai koldunai issispausdavo kaip tik optimalaus dydzio (iskocioji tesla, sudedi kiek nori idaro eilute, uzlenki teslos krasta ant idaro ir po viena spaudalioji)