Tema: Re: koldunai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-20 10:16:10
Jo - pricindalas pagreitina procesa. Ash toki tik plastmasini pirkau
senukuose ar ermitaze, nereik nei belarusu ieskot kaip ten kad raso:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/aQKh08lHC5vU-7Pe5ElkGS3jg_g9NmA_W6-I0aB7eFk?feat=directlink

Tik vienas minusas, bent jau man. Labai mazi tie koldunai gaunas... Man
kazkaip didesni patinka, kad uzsimeti keleta ir jau jauti. Plius jeigu idara
darai ne farsa, o kapotos mesos, tai ishvis netinka. Nu ir šaltanosiam jau
ne pro kur. Nu ir aisku procesas dingsta :).

"A&G"  wrote in message news:ih8npe$tkl$1@trimpas.omnitel.net...

darau tesla tik is miltu ir silto vandens su trupuciu istirpinto sviesto ar
aliejaus, ilgai reikia minkyt ir svarbu nepadaugint miltu, palaikyt koki
pusvalandi ivyniota i plevele, tesla pasidaro elastingesne, lengviau
kociojasi. Su kiausiniais bandziau ir vien su tryniais, tesla kieta
gaudavosi ir sunkiai kociodavosi.
dar gerai toki pricindala turet
http://kasuvalgyti.lt/2009/11/169-koldunai/