Tema: Re: Kavos aparatas - reikia patarimu
Autorius: Eyjafallajokull
Data: 2011-01-19 10:40:07
Kava gaunas tikrai skani. Naudojant tą pačią maltą kavą skirtumo lyginant su
darbe esančiu Automatiniu ~3000 kainuojančiu "Saeco" nepastebėta.

Be to, įjungus gaminti kavą, išjungi tada kada pakanka, t.y. renkiesi arba
silpnesnė ir daugiau arba atvirkščiai. Man tai privalumas.
minusas, kadangi pripratęs prie automatinio darbe, įjungus porą kartų išbėgo
per kraštus, nes pamiršau - bet jau pripratau :)

Pats kapučino nemėgstu, bet pieną plaką irgi gerai, dama apie kapučiną sakė
"Kaip kavinėje"

Pats Pristatymas iš Pixmania patiko.
Trečiadienį užsakyta, šeštadienio vėlyvą rytą atvežė į namus.

Tai tiek.