Tema: Re: Kavos aparatas - reikia patarimu
Autorius: Resolut
Data: 2011-01-10 12:09:25
Kolegai namie uzkniso, atnese darban panasu  Krups. Nesinaudojam, nes kava
kazkokia pridegus gaunasi- gal perkaitina gara, gal dar kas nors. Zodziu
uzsmirsta.
Kai namie turiu automatini, tai biski man per daug sokiu aplink sita - ipil
kava, ipilk vandeni, lauk kol pribegs, ziurek kad neperbegtu. Automatiniam -
paspaudei knopke, ir nuejai  buterbrodu teptis. Minusas tas, kad sudetingaiu
kaitalioti kavos rusis- pripylei pupeliu, ir gerk jas iki dugno. Nors yra
kaminas maltai kavai, bet kazkaip su  ta funkcija nesusidraugauju. Aparatas
Saeco kazkoks tai.Is krinonos uz 1500 atrodo per akcija. Be akcijois 2100
buvo.