Tema: Re: recepto su dziovintais pomidorais
Autorius: Dautarte
Data: 2011-01-05 19:25:40
Jei pomidorai pirktiniai ir labai sausi aliejaus gali neuztekti (siuo metu
turbut net naminiai bus jau gana sausi). Tokius rekomenduociau pavirinti
kokias 5-7 minutes vandens ir balto vyno (arba vyno acto) misinyje (50:50),
isjungti ir reikia ziureti i konsistencija. Jei dar kietoki, tai reikia
leisti pasimarinuoti karstame marinate, kol bus tokio minkstumo, kokio
reikia (cia nuo pomidoru priklauso, vieniems 5 min. uztenka, o jei baisiai
sausi tai ir apie 20 min. reiketu). Po to isimti, nusausinti ir stiklainyje
sluoksniuoti pomidorus, zoleles, cesnaka ir t.t., uzpilti akyvuogiu aliejumi
ir paslepti i saldytuva min. kokiam menesiui.

Kur naudoti? Visur. Galima grynus su ciabata arba tiesiog duona ir suriais
valgyti, galima i sriubas deti (cia greiciau kaip prieskoni), galima i
salotas (nemajonezines aisku ;)), galima pomidroais ir spinatais idaryti
mesa (pvz. vistu krutineles), galima i duona ar keksiuikus ideti... Zodziu
fantastiskai universalus produktas is kategorijos "karta paragaves, negali
susutot".
Man asmeniskai pirmas variantas su duona ir suriais yra pats paciausias :)