Tema: Re: Mesa-narkuotiks
Autorius: Dex
Data: 2010-11-10 12:05:23
tai turbut cia svarbiausias momentas yra "galiu ir mėnesį nė burnon",
kai mano aprašytas individas jau porą metų kasdien pila, ir akivaizdžiai
kvailėja.

O kas dėl neigiamų pasėkmių, tai kai kepenys atsakys, bus jau vėlu
ieškot sliekų. Ai tiesa, persodina šiais laikais be problemų, jei donoro
išlauki...

Dex