Tema: Re: nu va...
Autorius: e-Kerepla
Data: 2010-11-04 17:12:54
Kol nebaigiau viso kurso ir nepapostinau nuotraukų "before" ir "after", ackleijsti recepto nėra prasmės - niekas vistiek nepatikės.
Kitavertus, planuoju atidaryti Alaus Dietos Lieknėjimo Studiją, todėl atskleidinėti technologinių paslapčių taipogi nenorėčiau.
Geriau tiesiog užsukite į Alaus Bažnyčią, aš ten sekmadieniais 09:00 vedu paskaitas lieknėjimo bei apsivalymo per Alų tematika...