Tema: Moliūgų duona. Rezultatai
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-26 16:33:48
Jundos nurodytas receptas yra čia:
http://www.delona.lt/rudenine-moliugu-duona,88.html

ten naudojamas toks savotiškas mato vienetas "puodelis". Norėdama išvengti
suderinamumo problemų, visus produktus seikėjau tuo pačiu puodeliu, o mieles
dėjau pagal miltų kiekį. Turbūt mano puodelis buvo teisingas, nes gavau 2
kepaliukus, kurie galėtų iškepti per 30 min. Tiesa, vietoj džiovintų mielių
ėmiau šlapias ir vietoj džiovinto svogūno - žalią, pakepintą ant mažai
aliejaus su druska ir sumaišytą su šaukštu sausai kepintų pievagrybių
(skysčio pertekliui sugerti). Petražolės ir svogūnų laiškai - šaldyti. Ir
miltų reikia 3 (+1) puodelio, nors gal čia mano miltai tokie.

Rezultatas patiko :) Tikrai labai puri ir drėgna, bet nesuzmekusi duonelė.
Daug terlionės su moliūgu, bet šiaip procesas gana greitas. Kitąkart, manau,
darysiu iš šios tešlos bandeles, ne duoną.