Tema: Re: Koks ten vynas rekomenduotinas buvo is Norfos
Autorius: Arj
Data: 2010-09-09 10:05:04
Geru prancuzisku vynu saip irgi pilna, bet ne lietuvoj uz pigiai :)
Visi prancuzijos vynai kurie patiko man - buvo pirkti ne lietuvoj.
Tiesiog lietuvoj ju kainos kartele uzkelta, o mano nuomone kaip paprasto
alkoholiko - nafik pirkti uz brangiai, kai pilna skaniu vynu is ispanijos uz pigiai.
Kad ir ta pati balta "Trakia" is "gerimu isparduotuves" - skonis afigienas,  o kaina 10lt eiles.
Tiesa, ten is bulgarijos :)
Va tik nebaisiai patinka mineraliniu vandenu ir bennet "stumiama" nuomone "geriau maziau bet jau geriausia ka galima
ipirkti"
Va taip ir atsiranda bozole uz 20-30lt/butelis.
As geriau uz "geriau skaniai ir kasdien"

O jei kalbant paprastai - vyno gamyba yra elemntari, tiesiog variaciju cia begales, bet pagaminti skanu vyna ir paciam
nera problema.
Kiek teko ragauti namudiniu vynu (net darytu zaliu studentu) - visi pakankamai neblogi ar bent jau neblogesni uz 30%
mineraliniu vandenu/bennet asortimento tai tikrai.