Tema: Re: Buffalo Wings receptuko
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-06 10:12:05
Kai sunys padaro ka nors gero, tai visi susninkai pradeda putodami
aiskinti kokie sunys protingi, o kai buna loja kaip dalbajobas vien tik
tam, kad lotu tai jau cia seimininkas kaltas, tiesiog yra sunys debilai
lygiai kaip zmones ir jis gali kiaukseti nakti diena neuzhmkimdamas nes
daugiau nieko nemoka...
Beje as pats auginu suni jei ka