Tema: Re: Programa „UZBEKIÐKAS PLOVAS“
Autorius: BigM
Data: 2010-09-20 16:09:19
Tai užtenka viena karta malti klaviatura ir tiesiog imti ir susiorganizuoti!
;)

Kiek butu norinciu? iš mano puses šeimyna: du suauge + du vaikai (t.y. 1
suaugusio porcija) + šuo (but gerai, jei šuo bent kauliuku gautu :) ).

Kas dar rimtai sudalyvautu? (atsakot i mano posta ir prirašot).

Temas siulau kelias. Nuorodoje pamineta, o tuo gamybos proceso pauzelese
noreciau atgaivinti tema apie peilius ir padiskutuoti/pademonstruoti. Taip
pat ir peiliu galandimo niuansus aptarti su ivairiu galastuvu
pristatymu/pademonstravimu.