Tema: Re: Vapiano Lietuvoje
Autorius: trickyvic
Data: 2010-09-14 20:46:10
Irgi variantas, zinoma galima butu pradeti nauja tema, obettaciau
galeciau pasisakyti ir cia, kad vietoje sviesto sekmingai esu naudojes,
tepamus surelius, kolegos mineta varskes krema ( su cesnaku maistas
reikalas yra didziai gardu) humusas teipogi dailiai dera su daugeliu
ingredientu o taip pat pomiodru tyre, garstycios, spirguciu ir tauku
misinys ( shkvarke ar dar panasiiai kazkaip vadinasi). Pasiulykit ideju,
gal kazka praleidom, gal tikrai yra skaniu alternatyvu sviestui.