Tema: Re: Koldūnai
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-14 10:55:41
2010.09.13 20:18, Gedikas rašė:

> Tikrai taip. Manau dauguma lietuvių supranta - spirgiai su svogūnu,
> grietine.
>
> Tavo variantas įdomus. Per kūčia valgom koldūnus su džiovintų grybų
> įdaru burokėlių padaže/skystime.
>
> Būtų ir iš kitų įdomu sužinot, kaip koldūnus vartojat. Man koldūnai -
> vienas skanesnių patiekalų, tik reikia pateikt žmoniškai.

Vat nežinau. Koldūnai su grietine ir spirgais man iš karto "kvepia"
valgykla.

Pats nuo vaikystės įpratęs valgyti koldūnus su trupučiu sultinio likusio
verdant koldūnus (dažniausiai užtenka to, kad iš vidaus išteka) ir
trupučiu sviesto. Aišku šis variantas tinka tik naminiams koldūnams, nes
išvirus valdiškus lieka pamazgos, ne sultinys :)