Tema: Re: sudyta lasisa ar kita zuvele
Autorius: smakas
Data: 2010-06-22 08:50:41
Receptas: kaip "nusluostyti" dedei nosi: :D

Lasisos file turi buti nuo 3-4 kg zuvies.
Kitais atvejais turesit eksperimentuoti su sudymo laiku.
Nuo 4 kg zuvies turite gauti
ne maziau kaip 60% grynos file su oda. Papilve reikia nupjauti.
3 dalys JUROS DRUSKOS. Pabreziu, tik juros druska ir jokia kita.
Akmens druska jusu zuviai suteiks "metalini" prieskoni. Dings svelnumas.
1 dalis cukraus. geriausia yra rudas "Demedra" cukrus.
File padedame i plastikini ar keramikini inda oda zemyn. Zuvies sudymui
ir marinavimui nenaudokit metaliniu indu. Cia grieztai. Kaulus is file
isimsit po sudymo. Taip maziau sugadinsit file struktura. Odoje reikia
padaryti keleta negiliu ipjovu peiliu - taip druska greiciau pasieks
file vidu. Ruda mesa, kuri yra po oda, yra labai riebi. Pro ja druska
prasimusa tik per 3 - 4 dienas.
Druskos ir cukraus misiniu padengiame lasisos file (oda zemyn). Uzpilkit
misiniu taip, kad padengtu zuvies pavirsiu. Dedam i saldytuva. Jokiu
budu nereikia vynioti i jokias pleveles ar uzdengti aklinai. Zuvis turi
kvepuoti, bet neprisikvepuoti pasaliniu saldytuvo kvapu. Susidariusiu
syvu su druska nupilti nereikia. Reikes file apversti 2-3 kartus per
iki 20 valandu laika. Po sudymo file nuplaukit saltu vandeniu po srove.
Nusausinkit. Turesit 2 - 2,5 % surumo file, kuri tiks viskam. Ir
sumustiniams
ir sushi, ir totoriskai lasisai. Tai vadinama silpnai sudyta lasisa. Bus
svelnaus skonio. Tie, kas megsta Gravad lasisa, daro misini santykiu 1:1,
deda svieziu krapu ir baltuju pipiru. Po sudymo tokia lasisa nera plaunama,
todel reikia deti gan saikinga misinio sluoksni.
Rekomenduoju: file padalinti i 3 dalis. Uodegine dali sudykite 2x trumpiau.
Like 2 gabaliukai gali buti sudomi skirtinga laika. Taip greiciau ismoksit
atiderinti
jums patinkanti surumo laipsni. Receptai isbandyti praktikoje. Tokios
lasisos
galiojimo laikas yra iki 6-7 dienu. Jei norit, lasisos galojimo laika tureti
30 dienu,
sudyti reikia 2-3 paras. Jei pries sudyma nulupsit oda su rudaja mesa,
sudyti
tereikes 6-8 valandas.

Sekmes! :)