Tema: Re: Q: sudyta lasisa ar kita zuvele
Autorius: Insane
Data: 2010-06-21 16:00:27
Nezinau, bet karts nuo karto darom tokia kokia lasisa ar upetaki nusipirke..
Tai druskos, visokiu siaip prieskoniu ir viskas.. Druskos is akies, bet
nemazai.. Per suri nelabai buna.. Ir i  saldytuva parai kokiai.. nieko
nepupilinejam. Bent jau mums gaunasi labai skani.. Kaip mat ant sumustiniu
iseina..