Tema: Re: ieskantiems skanaus degtiniaus
Autorius: Tomas
Data: 2010-06-18 16:08:49
Tas zhmogenas filmuke nelabai panashus i ta, kur 5 men. ishvis nevartoja :)
Studiju laikais puslitris greitai ishgert budavo shiaipsau, kartais jausdavaus neblogai patempes, bet yra buve ir ni v adnom glazu. Dabar nezhinau, nelabai megstu degtine, vasara, kai shilta, nevartoju ishvis.
Tokiu stilium kaip filmuke brolis yra buteli ishgeres jaunystej, nugi priesh draugus pamandravot reikejo. Tai plionke truko per koki 10 minuciu, nu bet jis litra susileido, ne puslitri.