Tema: Re: sveciams nustebint:) [link]
Autorius: Dautarte
Data: 2010-06-15 11:52:46
Zinok man kazkaip nekyla noro valgyti is vazoneliu, stovinciu vienoje
lentynoje su trasomis, kuriu ipakavymai daznai suplesyti, ir as matau
lentynoje tuos trasu miltelius. Del vaisiu ir darzoviu sutinku - is tikruju
nezinome, ka valgome, i nelabai turime itakos (aisku galime nevalgyti arba
auginti savuosius ;), bet mes cia ne apie tai). Bet nemanau, kad verta "savo
rankomis" didinti "chemijos" kieki maiste. Ypac jei tai nera butina ir yra
kitos iseitis ir kiti sprendimai (pvz. i vazonelius panasios maisto
gaminimui skirtos formeles).