Tema: Re: Fun ideja patiekalui
Autorius: Gintas
Data: 2010-05-31 19:26:35
man neteko matyt tokiu. Reik manyt-"mechaniskai atskirta mesa" -nelaikai uz mesa? Ten nuograndos nuo kaulu , iskaitant ir pacio kaulo pavirsiu.  Beje-rode per TV recepta ir kaina anu laiku. Tai va-sasiskos anais laikais kainavo pigiau uz gryna mesa, mat buvo laikoma , kad jos pagamintos is prastesnes mesos, plius is ivairiu rusiu gabalu. O dabar? Kaip galima pirkti sasiska, kai jos kg kaina didesne nei grynos mesos gabalo?