Tema: Re: Kur ?iandien suvalgyt skan? steik? Kaune?
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-05-20 15:45:14

> Pasiskaityk gal viską nuo pradžių, o ne įsikišk į pokalbio vidurį, nelabai
> suprasdamas apie ką kalbama. Man rodo, kad labai aiškiai esu parašęs kur
> išpjovą perku.

soriukaz. tikiu, kad gali gaut geros ispjovos uz 40. pats turguje buvau
rades uz 50 ar panasiai tikrai gera vidine ispjova, kuri buvo antiek
gera, kad px net ar is pienines karve ar is kur.

bet faktas yra ir kitas - geriausiomis skaitomu jauciu veisliu
lietuvoje nera. salygu tokiu kaip elitinese karvidese nera. verslas yra
verslas, taip kad jeigu nebutu jokio skirtumo tai visi jamtu vagonais
ta tavo ispjova uz 40 litu ir veztu ishkishineti lohams kaip marmurine
jautiena :)