Tema: Re: Ats.: Kur šiandien suvalgyt skanų steiką Kaune?
Autorius: Edvinas
Data: 2010-05-18 14:38:52
On Tue, 18 May 2010 14:19:32 +0300, Blynas wrote:

> Na, sakoma, kad paprastai steikas daromas iš nuvarytos karvės mėsos, o vat
> štai Steikas už 60 Lt - tai jau iš rinktinio jautuko mėsos ;) Tik bijau, kad
> mano atveju gausis "Jei nejauti skirtumo, kam mokėti brangiau?" :)
>
> O savam kepimui namie gal turi kokį super-duper receptą?

Man rodos jau parašiau, kad steiko gamyba yra tiesiog primityvi: rėži 2-3cm
storio išpjovos gabalą ir meti jį ant stipriai įkaitintos keptuvės. Porą
minučių viena pusė, pora minučių kita. Jei nori well done, tai pakepi
ilgiau, iki kokių 8-10 minučių. Po to apibarstai druska, priekoniais (čia
jau kiekvieno skonio ir fantazijos reikalas ką naudoti). Tinginių ir
virtuvės nemokšų patiekalas, ne kitaip. Kiaušienę iškepti (taip, kad
tryniai būtų skysti ir neišsileidę) yra sudėtingiau, nei steiką.

Steiko gamyboje sudėtingiausias dalykas yra tinkamos mėsos susiradimas.
Mėsą perku turguje, paskutiniu metu Girstupio IKI turguje, kol kas jų
išpjova nusivilti neteko, steikai burnoje tirpsta.