Tema: Re: Garų puodas vs konvekcinė krosnelė
Autorius: SMart
Data: 2010-05-11 13:47:40
Reklamos jų tikrai gražios :) įmeta sušaldytą mėsos gabalą ir
pagreitintai prasuka iki nusotabaus steiko :) Turėjau tą puodą per
remontus iki orkaitės, atsikračiau kaip galima greičiau. kai nėra
apačioje jokio keitinimo elemento, labai jau netolygiai kepą. Gal kokį
minkštą mėsgalį ir galima patenkinamai paruošt, bet IMHO tikrai nelabai
vertas dėmesio daiktas. Jau geriau mikrobanginės formos mini konvekcinė
krosnelė.

p.s. pas tą puodą dar ir energijos sąnaudos nesąmoningos, nes korpusas
paprasta stiklas, be jokios šilumą sulaikančios izoliacijos.