Tema: Re: Kavos puodas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-01 08:39:40
Pas mane tai standartinis rytas prasideda atsikelimu, espresso kavinuko
isplovimu (nuo vakar ryto), uzpildymu, uzkaitimu ant LAAAAAAAAABAI mazos
ugnies ir ejimu praustis. Po dusho - kava, rytinis newsu skaitymas ir ejimas
i darba :((((

jokio ten demesio ir jokios kantrybes niekas nereikalauja :)
uztrunka procesas lygiai minute, nu max dvi.....

O pas mane savaitgalio gurmaniskame kalendoriuje siandien burokeliai
indiskai+dar nezinau kas nors laaaaaabaii nestandartinio, ryt tiramisu :)
(likau vienas namie, galima nesamoniu kokiu prisigamint pabandyt, kad
reputacija pries sheimyna nekristu)