Tema: Re: Kavos puodas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-30 08:53:20
nu tai visiskas kaifas tada tau butu tokis seeenas seenas rusishkas
elektrinis, dar pamenu kaip vos ne kiekvienam kabinete budavo  toki
a-la-espresso aparatai... tik talpa ju apie litra mazdaug sukdavosi... :)

kazkas mazdaug panasaus i sita, kur gali isimt vidurius ir naudot kaip
virduli...
http://hotprice.ua/description/138748/c3-basic.htm

--
MaRiUs