Tema: Re: vaiko gimtadienis
Autorius: BigM
Data: 2010-04-27 17:39:22
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:hr6qbb$dda$1@trimpas.omnitel.net...
> O šiaip aš rašiau - užpageidaus. Ir, žinoma, tau spręsti, ar ir kaip labai
> tas pageidavimas derinasi su tavo, kaip čia tiksliau pasakius, "auklėjimo
> tikslu". Bet kaip labai gerai pasakė Linas, yra toks dalykas kaip
> kompromisas, įvertinantis visus už ir prieš (o ne atskirai tik vieną
> faktą - donaldinis maistas nesveikas) - taip pat ir iš tėvų pusės. Ir yra
> skirtumas, ar vaikui tai eilinis noras, ar kažkas ypatingo. O nuo net 11
> kartų per metus prisivalgytų bulvyčių fri nei sveikata, nei sveiko
> maitinimosi įpročiai (jeigu jais yra gyvenama) nenukentės :)

Pritariu. Mano vaikai retai mato mcdakinio maisto, bet mato retkarčiais. Vis
pravažiuojant po darbo pakalba ar galėtume užsukti, paaiškinu, kad dažnai
negerai ten valgyt ir psio. Sutarta, kad per gimtadienį galės kur norės
prisišlemšt, tai dabar ir laukia gimtadienio. Aplamai nesuprantu
šiuolaikinių vaikų išpindėjimo - gal ir gerai, kai anksčiau tiek visko
masiškai lentynose nebuvo, tai daugiau naminis maistas buvo valgomas, o koks
nors "įmantresnis" tik per ypatingas progas...