Tema: Re: vaiko gimtadienis
Autorius: BigM
Data: 2010-04-26 11:54:45
O mano mažylei px. Valgo viską iš eilės. Ant vienos rankos pirštų galų
užsimauna alyvuoges (be kauliukų), kitoje rankoje koks sausainis, kai nuo
alyvuogių atsilaisvina pirštai, čiumpa dešros/kumpio gabalą, raugintą agurką
ir t.t. ir pan. :)

dar kitas niuansas - jei vaikai suvalgo sriubos, didesnę dalį antro
patiekalo porcijos, toliau jau nėra tabu dėl to ką jie nori valgyti - tik
kad po sočių pietų jiems nelabai ir telpa ;)