Tema: Re: E
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-07 16:11:05

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> parašė naujienų
news:hphqei$qd8$1@trimpas.omnitel.net...

> Atsakau - taip. Kaip ir 99,99 proc. gaminanciu maista.
>
> Imk ir atsakyk - tu tikrai matai skirtuma tarp "Deserte ideta citrinos
> rugsties" ir "Deserte ideta E330"?

Tiesa sakant, as nezinau tiksliai kas tas E330 yra, bet sprendziant is
konteksto, itariu,kad tai bus citrinos rugstis kristaleliais. Jeigu tai yra
tai, tai atsakau tiesiai ir sviesiai : mano mamos namuose niekada sitas
reikalas I maista nebuvo naudojamas, veliau gyvenau pas uosvius ir anie irgi
nenaudojo sito priedo, as irgi nenaudoju jo niekur, bet jo skoni zinau -
kazkokius tai vaikiskus ekspermentus su soda tikrai darydavome ir tada teko
jo ragauti. Vienu metu, is Lenkijos pats vezdavau I cia ir pardavinedavau
plastikines citrinas,kuriu viduje ,greiciausiai budavo sitas pats produktas
tik skiestme buvyje - man jis netikdavo, todel sau jo nepasilkdavome.Teigti,
kad dabar galeciau atpazinti ji esant deserte, as tikrai nedrysciau, del
auksciau isvardintu priezasciu - per mazai praktikos ,bendraujant su juo.