Tema: Re: E
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-07 16:09:31
Na tai jei valgysi to C po 20 tableciu per diena kas diena, tai ir kepenis susivarysi, ir dar koki vezi pasigausi. Visame proto reik, tarkim ta pati manksta - prabegt ryte kila ar 2 - sveika, bet jei kasdien varysi po 30 - 50, ir dar nevalgysi normaliai, tai tikrai pasaulio sveikuoliu nepavirsi. Tas pats vanduo, medikai teigia, kad jei isgersi ar ne >5 litrus is karto, tai mirsi, ibo ismysi visus mikroelementus ar ka ten