Tema: Re: kavine/restoranas? Kur nusivest sventines vakarienes ~10zmoniu?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-07 13:19:40
Na, ash asmenishkai esu idealus visos ir banku klientas, ash net kava r-kioske ar statoile perku kortele, nes tiesiog grynu pinigu beveik niekad nesineshioju. Eidamas kokio alaus pasiurbchiot su prieteliais nusiimu, kad paskui nereiktu chekio skaldyt.
Bet korteliu aptarnavimo sumos nera jau tokios mazhos, ypach jei tavo bankas yra kitas nei korteles turetojo, todel arba tu darai, kaip daro migracijos departamentas - kokio banko kortele, ne sebo? tada paplidomai bus ar ne 18 litu uzh tranzakcija (o gal 8ni). Arba tokio amexo aptarnavimo mokestis ish vis belekoks... Todel taip, restoraneliui, kurio viena saskaita paprastai nevirshyja 20 litu ish ju dar po keleta litu atidavinet banui yra abyda. Bankai akcentuoja, kad tu sutaupai belekiek, nes nereikia inkasatoriu - bullshit, pirma, inkasatoriu vistiek reikia, nes grynu vitiek kazhka turi, arba tokio kabakelio centre atveju, kai bankas yra uzh 3 zhinksniu, tau inkasatoriu ar taip ar taip nereikia...
Ir taip, man asmenishkai tai, kad jie ten nebeaptarnauja grynais yra nepatogumas, bet zhinodamas tai, ash tiesiog priesh eidamas nusijamu pinigu:)