Tema: Re: kavine/restoranas? Kur nusivest sventines vakarienes ~10zmoniu?
Autorius: PetrasM
Data: 2010-04-07 12:19:44
  Realiai, dėl tų kortelių. Kokios jau ten afyyygienos (o kaip kitaip?!)
apyvartos turi būti, ar taip jau gryni pinigai visai nevaikšto į kasą, kad
nuskaičiuojamas banko mokestis taip muštų per sąskaitas... Faktiškai: nuo
500 litų sumos bankas pasiima 10 litų. Aišku kiekvieną objektą reiktų
atskirai vertinti, kaip ten kiekvieną dieną su atsiskaitymais kortelėmis.
  Jeigu nedidelė apyvarta, tai kaip ją padidinti, o dar ypač in Wilno, taigi
suteikt žmogui galimybę atsiskaityti kortele.

  Na mano nuomonė tokia, kad čia jau valdžios ypatumai dėl tų kortelių.
   O dar beje, kiek nežinomųjų dėl atsiskaitymų su tiekėjais ir panašiai.

  O ir šiaip GRYNAS pinigas, retas pinigas darosi šiais laikais :))

  beje, reiks užsukt paragauti pagal rekomendacijas.